O nás

1. Jak to, že je poštovné ZDARMA?

 

U drahého sortimentu není problém cenu za poštovné do ceny zboží započítat tak, aby to zákazník nepoznal. My ale nabízíme položky do tisícikoruny a téměř vždy pod pětset korun. Jak je to tedy možné? 

 

Zasíláme zboží přímo od prvotních distributorů. V dnešní době snad už není veřejným tajemstvím, že veškerá spotřební elektronika a jiná droboť pochází z Číny nebo Taiwanu. Takže jsme se rozhodli, že nejvýhodněji vyjde zasílat zboží koncovým zákazníkům přímo z destinací jejich výroby. 

 

Velká část ceny tedy zůstane ušetřena nákladů dovozců a velkoobchodníků. Cenu námi nabízeného zboží se snažíme vždy držet na úrovni konkurence a nejlépe ještě vždy o trochu níže.

 

Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které dodavatelé zasílájí našim zákazníkům. Důležitou zásadou v obchodním modelu eshopu Dokonalá Péče, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší marže. Na první pohled se to může zdát nerozdílné. Ovšem porovnejte naše ceny s konkurencí a poznáte ten rozdíl.

 

Zásilka se zbožím tedy bude odeslána z Asie. Zákazník kromě delší dodací lhůty však nezaznamená jiný rozdíl. Zásilka je standardně doručena Českou poštou, popř. uložena k vyzvednutí. 

 

2. Jak je to s reklamací?

 

Uvědomujeme si, že zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá.

 

Proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Stačí, aby nás zákazník kontaktoval telefonicky nebo e-mailem, ideálně prosím zašlete sms na náš telefon. Poté od nás obdrží adresu, samozřejmě v ČR, kam zboží zašle a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.

 

Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? V takovém případě bereme na sebe veškerou odpovědnost a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.

 

3. Jak může zákazník za zboží platit?

 

Jak již z principu fungování e-shopu Dokonalá Péče vyplývá, objednávku je možné platit převodem na účet či poštovní poukázkou typu A.

 

Platba dobírkou z podstaty zaslání zboží z Asie možná není.

 

 4. Doba dodání zboží

Snažíme se o co nejrychlejší dodání zboží. Průměrná doba dodání se pohybuje mezi 20 - 55 pracovními dny. Pokud by si zákazník objednával zboží sám, doba dodání se běžně pohybuje kolem 60-ti dní. Máme zkrácenou dobu dodání díky garantované spolupráci s výrobci, každá zásilka má vlastní tracking číslo, takže můžeme vysledovat pohyb objednávky. Samozřejmě vždy záleží na konkrétním produktu, sídle výrobce a zvoleném způsobu dopravy. Někteří výrobci volí dopravnu lodní, někteří leteckou. Největší výrobci dokáží produkty dokonce dodat v rozmezí 7-10-ti pracovních dní. 

Máte-li jakékoliv jiné dotazy nebo připomínky ohledně toho jak funguje proces objednávky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu či telefonu.

 

Tým Dokonalá Péče